Aparent plictisita, caut atentie! Ofer efecte vizuale

Cam asa trebuie sa inceapa descrierea unor profile pe retelele de socializare, mai ales facebook unde numarul de curve care cer atentie e la egal cu numarul crestinilor care il slavesc pe prietenul lor imaginar. Sute de dudui isi pun statusuri de “plicti” sau un citat gasit la nimereala pe google, alaturi de o poza in chiloti si un tricou pe care il purta in urma cu 10 ani, vizibil mai mic insa care scoate in evidenta “marfa”. Pentru ca asta denota, e “marfa” gata de scoasa la raft si de vandut celui care ofera mai mult sau cel putin celui care are suficiente vorbe in el incat sa o convinga sa renunte si la chiloti si la tricou. Se face si la schimba asta, ba pe un telefon, ba pe o plimbare cu masina.

Fetele astea nu-s niciodata plictisite insa asa vor sa para, pentru ca tu cocalare sa incerci sa-i alungi plictiseala, cu o viteza sfasietoare de minim 50 de euro/ora. Uh? Nu asa se masoara viteza la pitipoance? Pai altfel cum? Stiu, multe sar ca arse la cur cu fierul incins in jar, ca lumea e invidioasa pe ele pentru ca-s frumoase si la mare cautare, insa ce 3.14zda care “se respecta” nu si-ar lua apararea asa? Sa o prinzi in fapt, in spatele blocului stand pe vine si cu gura plina, tot asta o sa spuna.

Sa fie clar, efectele vizuale vand foarte bine! Nu sunt mai mari vanzarile de bilete la filme cu efecte vizuale decat la celelalte? Si eu m-as uita de patru ori la “Avengers” fata de zero ori la “Eat Pray Love” si nu pentru ca nu-s capabil sa inteleg drama unei dudui plecate alandala ci pentru ca ma seaca feminismele ascunse. Pe acelasi principiu, barbatii prefera muierile care isi dau hainele jos in pozele de pe retelele de socializare pentru ca, spera ei, in realitate va fi la fel de usor. O fi, n-o fi, sunt habarnist in privinta asta, insa mi-e clar ca odata pornit pe drumul asta, posibil ca versiunea “live” sa fie in aceleasi nuante de “dezbracation-slutty”.